torstai 1. toukokuuta 2008

Halutut

Kuvan malleina toimivat luxuriouksen ihanaiset tytöt.
Kaikkialla näkyy Ray-Banin Wayfarer-maillisia aurinkolaseja ja myös minä olen niiden ahkera fanittaja. Mistä noita oikeasti saa? Glitteristä olen kyllä yrittänyt etsiä, mutta löysin vain kämäiset tähdillä varustetut versiot. Biancon kuvastosta bongasin tuollaiset punaiset, huomenna voisi käydä tarkistamassa kyseiset kakkulat.

Itse löysin eilen äidin vanhoista kätköistä viininpunaisella raidoituksella varustetut aidot Reiskat. Olen kyllä miettinytkin klassikkomalliin satsaamista. Kokoelmista löytyy myös nämä Punanaamion agenttilasit, jotka muistuttavat vähän Raybanin perusmallia.

Ei saa välittää linssien kevyestä pölykerroksesta :D

Mitä mieltä te olette Ray-Baneista? Ja hei, mistä mä keksin itselleni melko edullisen tavan löytää tuollaiset värikkäät lasit, olen ollut tämän epätoivon partaalla jo liian kauan!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tollasia mustia oli vapputorilla helsingissä kahella eurolla. mut glitter on ainoo missä törmäsin.

Becka kirjoitti...

Anonyymi: Aijaa, oispa ollu hauska törmätä sellaseen kojuun missä tollasia myytäis! Ja aattelin vielä tsekata Turun Glitterin, josko sieltä löytyis..

Jenni Ukkonen kirjoitti...

niitä saa kaikkialta! hennesiltäkin, tosin siellä ne ei ollut ihan oikeanlaisia. modasta. sieltä glitteristä (tällä ainakin oli vaikka mitä värejä) jne.
itse satuin löytämään isin vanhat ray banit, kyllä oli ihanaa <:

Becka kirjoitti...

Jenni: Mäkin oon kattonu niitä H&M:n, mut musta ne on liian erilaiset. Ja mitä, Modastakin saa vai? Siis ihan Modasta vai Vero Modasta? :D