maanantai 28. huhtikuuta 2008

Maanantai menot

No iskihän se inspiraatio maanantainakin, olen todella innoissani ideoimassa ja päivittelemässä!
Tänään oli ohjelmassa Turussa lääkärillä käyntiä, näyteikkunashoppailua ja puhelimen ankaraa etsintää. Olen jo pitkään ollut uuden luurin tarpeessa, kun vanha heittäytyi hankalaksi ja tänään vihdoin löysin mukavan oloisen! Kriteerithän olivat selkeät; nätti ja liukuva. Kaupassa ongelmaksi muodostuikin värin valinta..


Tilauksessa siis tuo W910 ja värinä punainen. Onko kenelläkään kokemusta moisesta kapineesta? Tai Walkmanin puhelimista yleensä?

Gigantista koriin hyppäsi myös Crash-leffa, jonka näkemistä olen jo kauan odottanut. Kehuja on kuulunut monelta suunnalta ja kansikin näyttää lupaavalta. Mielipiteitä lisää heti itse leffakokemuksen jälkeen (:
Päivän musiikkiantia on tarjonnut Lykke Li, jonka musiikkivideot ovat mielenkiintoista ja kaunista katseltavaa (todis-teita), kappalee aivan ihania ja tuo pikkumyy-nuttura vastustamaton!

Kuvat täältä ja täältä

Ja hei, mielipiteitä saa heittää niin Crashistä, Lykestä kuin tähän astisesta blogin tuotannostakin!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minulla on tuo kyseinen kännykkä ja kaikin puolin on ollut mahtava kapistus ja erilaisia toimintoja löytyy niin että muille niitä voisi jo jakaa. Suosittelen. ((:

Becka kirjoitti...

Nanna-: Voi hitto, minulla taisi käydä niin että tämä kapula meni sivu suun kun en tyytynytkään punaiseen ja nyt mustaa ei olekaan saatavilla. Mutta katsotaan nyt, jos se punainen sittenkin päätyy omakseni..