keskiviikko 7. toukokuuta 2008

This 19th week's

In: Elettra Rossellin yhdisti haaremihousut mielenkiintoisella ja erikoisella tavalla, mutta tuon mustan jakunkin kanssa ne toimivat. Nämä pukeutumista keventävät pökät olisivat varmasti ihanat myös tanssitreeneissä ja ihan vain löysäillessä. Ainakin Indiskassa, Vero Modassa ja Hennesillä on näkynyt kyseisiä vaatekappaleita.

Out: Tämä ei tarkoita, että leggingsien käyttö olisi omalta osaltani ohi (vaikka turvaudunkin lähes aina kokosukkahousuihin) mutta olen vaivihkaa kiinnittänyt huomiota leggingsien pituuden siirtymisestä käytössä noin nilkan kohdalle, polvipituus on siis syrjäytetty ja oh boy kun olen iloinen!

Up: Paksut rannerenkaat, minulla taitaa olla joku pakkomielle niihin! En vaan saa pois päästä asua, jossa olen yhdistänyt gladiaattorisandaalit, maanläheisen väriset sortsit sekä topin ja p-a-l-j-o-n ihania, paksuja rannerenkaita. Forever21:ltä voisin tilata heti kasan tuollaisia kaunokaisia.

Down: Napa näkyy, napa näkyy, naapurinpojat nauraa (meneekö se oikeasti noin?)! Olen varma, että moni muukin yhtyy minun napa-vieroksuntaan ja tulee yhtymään vielä kauan. Aika ajoin kuitenkin tulee esille asuja, joissa tämä pikku kuoppa vilkkuu. Ja ei, vaikka kuinka olisi kaunista kudetta päällä niin jotenkin vaan tämä Natasha Bedingfieldinkään asu ei pure yhtään.

Lähteet In ja Down, Out, Up

Taas olisi ihana kuulla mielipiteitä ja hei, onko kellään muulla pakonomainen tarve työntää hirveä määrä renkaita ranteeseen? :D

3 kommenttia:

Peippo kirjoitti...

Itse tykkään polvipituisista legginseistä. Minua lähinnä harmittaa, että nykyisin legginsit ovat lähinnä nilkkapituisia.

Becka kirjoitti...

Peippo: Niin, kyseessä taitaa olla aika lailla mielipidekysymys! No ainakin tuo nilkkapituus on suotuisampi jaloille ja sen vuoksi kerää pisteitä minulta (:

Jenni Ukkonen kirjoitti...

hauska idea! :)